Blommor, Blommor... :)

 
 
Vi har länge känt ett behov av en utökning av BLOMSTERAVDELNINGEN på jobbet, och i förra veckan gjorde vi slag i saken och öppnade upp ÄVEN en trappa upp! :) 
 
Och vi blev verkligen riktigt nöjda! =D Rummet ovanför trappan är en GLASVERANDA där ljuset bara är MAGISKT! (Något MIN kamera dock inte kan förverkliga... ) Och tillsammans med ljuv MUSIK, porlande VATTEN, och den fantastiska DOFTEN av Blommor, blir det till ett rum man helt enkelt bara VILL VARA i. Underbart! =D (Jag kan tillägga - till min stora glädje - att förra veckans SNÖ som syns genom rutorna numera är borta! =D)
 
Bordet är dukat med Blommor - varsågod och sitt ner och NJUT! ;-) 
 
De rosa ROSORNA spirar i sin prakt! Ljuvligt är det verkligen med Blommor, och man blir så GLAD och nöjd när man omger sig med dessa små Skönheter! =D
 
Trolda - "Happy At Work!" =D
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh vad längesen jag var här och hälsade på!
Guu så fint ni (du) gjort det på jobbet. Vet precis var det där är.

Snön borta?? Men jisös vi har väl ungefär 1,5 meter som ska smälta bort.. Pewh..

Ha en skön vecka,
kramar i massor

Postat av: millandante

Ljuvligt!! Kul att det blomstrar även där uppe nu, kommer snart och inspekterar hihi;)

<3

2013-03-10 @ 23:36:24
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback