Vinter-Tid

 
Januari - årets tråkigaste månad enligt mig. Det är mörkt, det är kallt och jag fryser, brrr! Vintertid är helt enkelt INTE min tid. Jag längtar som alltid så här i januari efter de första värmande VÅR-SOL-STRÅLARNA! =D (TÄNK bara när man sitter där på balkongen med den första kaffekoppen och njuter av värmen... ) Och det är väl TUR att man har något att se FRAM EMOT så här i kylan, något att LÄNGTA till! Tur är det väl också att jag så här i kylslagna tider har mina två "GRABBAR", som värmer mig till både kropp och själ! ;-)
 
Vår, kära VÅR, skynda på, tack! =D
 
Trolda - Longing For Spring! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jadu nu längtar jag oxå efter våren. Har varit kallt så himla länge och nu SNÖAR det igen! ...suck..

Du är inte ensam om att ha bloggtorka - men ett litet livstecken nån gång går alldeles utmärkt tycker jag.

Kramar i massor!

Postat av: Ragnvi

Förstår dig...sicken lång vinter det blir!
Men jämrans fint foto hos dig!
Kramen till dig o Lilleman!
Ragnvi

2013-01-19 @ 08:07:33
URL: http://rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback