Glad Påsk!!! =D

Jag är verkligen förtjust i den högtid vi kallar PÅSK!!! Den är LJUS, den kommer med SOL och VÄRME, den kommer med hela VÅRENS fägring! Den är för mig också synonym med BLOMMOR och PYNT, något som jag är extra glad i! :) Den är dessutom ganska så "kravlös" och man umgås på ett enkelt sätt med goda Vänner över god mat. Har man dessutom tur så kanske till och med PÅSK-HAREN dyker upp och lämnar ett litet PÅSK-ÄGG!?! ;-) Ja, Påsken är just GLAD! =D
 
Och GLAD PÅSK vill jag önska ER som kikar in här!!! =D
 
Trolda - Happy Easter! =D

Kommentarer
Postat av: Lily

Glad Påsk önskar jag dig och din familj <3
Kram Lily

Postat av: Sara

Glad Påsk till Er önskar vi i norr. Kraaam!

2014-04-21 @ 08:46:26
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback