En Doft Av Höst!

Den alldeles FANTASTISKT fina Sommaren vi haft (jag kan knappt minnas en bättre Sommar!?!) går mot sitt slut och vi närmar oss HÖSTEN. Och jag tycker faktiskt det känns riktigt, riktigt SKÖNT! :) För även om jag nu verkligen älskar den svenska Sommaren inger Hösten ett helt annat LUGN, en avkoppling, en skön känsla - en "inne-MYS-känsla" - och det BEHÖVER vi!
 
Luften har fått en annan DOFT, kvällarna är betydligt svalare och "balkong-Livet" är inte som det varit de senaste månaderna. MEN, Livet ute är friskare, mer aktivt och med en annan motivation. Och livet INNE, är ju bara LJUVLIGT med MYS och tända ljus...  Och jag NJUTER verkligen! :)
 
Jag är så TACKSAM att få bo i ett land där vi faktiskt HAR fyra årstider! Och är årstiderna verkligen som "de skall" så är det ju som allra bäst! Så HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN kära Höst efter denna MAGISKT vackra Sommar! =D
 
Trolda - Happy In Autumn! =D
 

Kommentarer
Postat av: Nina Warglycke

Fast efter ökenhettan fryser jag... tar ett tag att vänja tillbaka sig till svalare och normalare temp.

2014-08-17 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback