Formex-Mässan! :)

 
Det är FORMEX-MÄSSA i Stockholm och vi på Kärrstegens Gård i Ljungskile är som vanligt representerade och med som utställare! :) MED var också JAG (=D) under tisdagen och dekorerade - SÅ inspirerande och roligt! =D Mässan pågår just nu, till och med lördag. 
 
Man hade dock önskat att dygnet hade några timmar extra, så man kunde dekorera ÄNNU mera med BLOMSTER och LJUVA ting! :)
 
Diplomati hör till en av mina starkaste egenskaper, och det till trots (!), så måste jag bara säga att vi har en av mässans ABSOLUT vackraste montrar! Så ÄR det! ;-) Och det var bara så KUL att få vara med och forma den, att dekorera och göra fint! En inspiration för hela mig! =D
 
Trolda - At Formex! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback