Sommar! :)

 
Sommar ÄR det!!! Imorgon skriver vi så "sommarmånaden" JUNI, men redan känns det ju som om vi faktiskt haft Sommar nästan hela Våren!!! En helt FANTASTISKT fin Vår har det verkligen varit, tack för det Moder Natur!!! =D
 
Något av det allra vackraste nu är väl SYRÉNERNA som blommar!?! Ljuvliga att se på, underbara att dofta på - Naturen från sin allra bästa sida! =D
 
Jag har ny dator sedan igår, den andra havererade efter ett antal år som fin trotjänare... Så nu måste jag kolla så att allt fungerar som vanligt...även här på den lilla bloggen... Och det verkar ju faktiskt så! :)
 
Trolda - Summer-Girl! =D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gRATTIS TILL NYA datorn!

2014-06-08 @ 23:24:54
Postat av: millandante

Sist vi fikade var det också sommar... vad hände??? HUR kan ett år gå så fort? NU är det dags för en fika igen tycker jag!! Och prata ikapp...:)

Stor kram fina du, hoppas allt är bra med lilleman, och storeman också;)

Milla

Postat av: millandante

Jaaaa!!! Då har jag också semester:) Vi hörs då!!!

KRAM <3

2014-06-12 @ 14:11:15
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Så även du håller på att köra in ny dator!

2014-06-15 @ 20:21:12
URL: http://www.mormormu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback