Mys-Helg! :)

 
Det är upplagt för en riktig MYS-HELG!!! =D Sitta inne och kura och MYSA i mörka NOVEMBER - tillsammans med lilla góa FAMILJEN! =D Men också tänka på NÄRA och KÄRA - både bortgångna och de i ljuva Livet, denna ALLA HELGONS DAG.
 
Man känner tacksamhet till Livet och det man HAR! Man tänder LJUS för nytt HOPP och för LIVET, och man tänder ljus för de man MINNS med KÄRLEK.
 
Jag tänder GÄRNA ljus i mina vackra lyktor - inköpta på den super-mysiga butiken SPRUDLA i lilla Ljungskile. =D SPRUDLA som dessutom råkar vara min nya ARBETSPLATS från och med den förste december i år!!! =D =D =D (GISSA om jag längtar!?!!! ;-))
 
Trolda - Happy Holiday!!! =D
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina Warglycke

Grattis till era födelsedagar och grattis till nya jobbet... spännande!


Förstår inte vad jag gör för fel när jag lägger till din blogg i min lista... jag får inga som helst uppdateringar när du skriver. Och skriver gör du ju. Det ser jag när jag letar reda på dig.

Postat av: Linda

Och ingen är gladare än jag! Kram, Linda

Svar: Jo, Jag!!! ;-)
Trolda

2014-11-14 @ 22:24:22
URL: http://sprudla-linda.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback