November!

 
November är väl egentligen en av årets absolut tristaste och gråaste månader, men den KAN faktiskt också vara riktigt, riktigt VACKER!!! =D Positivt i fallet är också att vi ju just väntar på ADVENT - och EJ ATT FÖRGLÖMMA - på TOMTEN !!! ;-) Vi tänder LJUS, vi MYSER och vi kurar gott inomhus med lilla Familjen! =D Och så ÄR det ju faktiskt så att snart vänder det, och LJUSET kommer åter!!! =D
 
ÅRETS grå november har för egen del faktiskt varit FANTASTISKT LJUS!!! =D Jag har sökt NYTT JOBB, som jag FÅTT =D, och jag är OERHÖRT glad åt att få ta del av  MAGASINETS MYSIGA lokaler och inredningsbutiken SPRUDLA - denna ljuvliga PÄRLA som butik!!! =D  (Med en SPRUDLANDE chef som bara är SÅ gó och rar!!! =D) Den första december startar jag mitt nya arbete och LJUSET kommer som sagt åter!!! =D
 
Trolda - "Viva lá November!" ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback