Grattis! =D

Ja, så har man blivit ännu ett år äldre! =D Och traditionsenligt GRATULERAR jag mig själv här på bloggen!!! ;-) HIPP, HIPP, HURRA Trolda!!!! =D
 
Och FIRAD har jag verkligen blivit idag! =D Den älskade SAMBON och den älskade SONEN först ut såklart, men även övrig FAMILJ, GOÁ VÄNNER, ARBETSKAMRATER och BEKANTA har förärat mig denna dag. Och inte minst KUNDER på jobbet - där skönsång utbröt! Via mejl och sms har jag också förärats och jag TACKAR Er alla varmt! =D Det  är KUL att fylla år!!! =D
 
Men det finns MER att fira denna dag! Sambon har blivit MORFAR idag (och jag "plastmormor"!??;-)), och jag har i dagarna fått veta att jag fått ett NYTT JOBB! =D =D Ett jobb jag sökt och fått, och som bereder mig STOR glädje, men mer om detta framöver! =D
 
Det är BRA dagar nu, det är LYCKLIGA dagar! =D
 
Trolda - Happy Birthday!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback